Tuesday, December 13, 2011

Lack of Idea.




Dah lama tak meng-update blog aku ni. Kesian.

Punca?  Yes, lack of Idea. Whats that ? Kekurangan idea. Itu masalah aku sekarang. Ya, aku masih tercari-cari rentak dan hala tuju blog aku ini yang rasanya tidaklah sekreatif blog2 lain. Aku masih mencuba.


Kreatif la sangat.

Habis sel sel otak aku dikerah untuk mendapatkan idea atau point untuk aku kembangkan menjadi entry dalam blog aku. Aku cuba untuk " fikir di luar kotak" . What that? Pepatah Inggeris? Oh, come on, Bahasa Melayu pun tergagap gagap nak cakap English.


Is this?

Aku selalu menggunakan gambar untuk memberi kesimpulan kepada satu perenggan yang aku tulis. Often. Aku suka cara tu. Yeah! Mungkin cara tu berkesan bagi orang yang tak suka membaca. Mungkin juga untuk spice up blog aku ni so tak lah tulisan saja. 


U have to read if  U want to understand the logo above.


Akhirnya Kekurangan idea aku mencetuskan idea untuk menulis tentang kekurangan idea aku. Haha! 



Credit to my brain anyway. :D



No comments:

Post a Comment