Thursday, December 29, 2011

Duit baru .

Semalam dalam perjalanan aku ke BP Mall , aku singggah kejap lah dekat satu kedai buku kat Parit Raja memandangkan adik aku sorang ni sebok nak beli novel. Hish.,

Tak semena-mena, aku terbaca suratkhabar yang dijual  kat kedai buku tu,


"Duit Baru" katanya.


Wah, duit baru akan di keluarkan Julai 2012.  Aku tengok la gambar duit tu, Cantik. Warna dia pon cantik.





On top of that, duit Rm20 akan dikeluarkan semula. Warna Oren pulak tu. Huhu !



#credit to Bernama.


Yang perempuan dalam gambar tu bukan mak aku, tapi Kakitangan Bank Negara. Setelah aku gugel, nama dia Nor Aimah Mohd Nor , 32. 



Tapi lain pulak ceritanya tang duit syiling tu.

Ye lah, aku ada terbaca satu artikel ni ,  yang mengatakan ada lambang Israel dalam syiling baru tu. Aku pun tak tahu betol ke tidak.









#think positive . wallahualam.


No comments:

Post a Comment