Thursday, June 20, 2013

Inspirasi

Aku sering menjadikan seseorang itu sebagai inspirasi atau idola . Tapi aku tak sedar , yang idola aku tu pun seorang manusia , insan biasa , tak lari dari kesilapan . Sedangkan idola aku itu sendiri pun tidak tahu yang dirinya dijadikan sebagai inspirasi .

Tapi alangkah bahaya nya jika aku , yang serba serbi kekurangan ni dijadikan sebagai idola atau inspirasi hidup seseorang . Kemungkinan tu agak rendah sebenarnya , tapi mana lah tahu . Memandangkan dah ada dah yang cuba menggunakan teori Bahasa Melayu Tinggi yang aku baru luahkan dalam post sebelum ni .

Macamana kalau satu hari nanti , ketika aku dah jadi ketua satu organisasi kecil misalnya , aku buat silap , tentu nya kesilapan aku itu menjadi satu ikutan . Bertambah tambah lah dosa aku . Gusarnya hati bila dikenali dan dipercayai .Oh dunia ~

No comments:

Post a Comment