Tuesday, April 10, 2012

Jack & Rose

Baru je hari tu aku tengok Titanic 3D .


Well , memang aku dah lama tunggu filem nih di 3D kan. And thanks God,  dapat jugak aku tengok.


\

3 jam 14 minit aku di dalam panggung. Memang puas dow. Macam baru tengok first jeaa. Betapalah hebatnya aura Titanic nih. 


Memang mula-2 aku nak syokkan ke-3D-an Titanic nih. Last-2 , flowing dengan ceritanya. Jyeahh, macam baru first time tengok. Lupa dengan cermin mata 3D yang aku pakai yang besar gedabak uw. Hebat lahh.



Yang annoying nya , adalah penonton kat belakang aku nih memang macam baru first time tengok. Tu aku tak kesah lahh , memang lah tak mustahil ada yang masih belum tengok filem nih. Tapi kehadiran diorang mengganggu tumpuan aku, macam2 sound effect dari dyorang. Hmm.. Saba je lahh.. Ye lahh dyorang pon bayar tiket, 


Sudah sedia maklum filem nih memang sedih.. Sedih tetap sedih. But aku still boleh tahan derr.. :P


No comments:

Post a Comment