Wednesday, March 14, 2012

Mat Luthfi

Kali ni aku nak cerita pasal seorang youtubers yang popular sekarang neh.



Yes  , he is Mat Luthfi. 


Maybe ramai jugak yang dah kenal dia neh . Of course sebab video dia . Video dia memang best. Simple, kreatif dan bermesej. Tambahan pulak muka dia yang jambu tu, macam Eunhyuk Super Junior pon ade. Ramai peminat die dari kalangan perempuan.





Mat Luthfi ni seorang student dekat Australia. Kebanyakan video yang dia upload die rakam kat sana. Bahasa Inggeris die cukup baik. Ye lah, belajar dekat luar negara kann? Although, die dah fasih English, loghat utara dia masih tidak hilang . Lenggok utara tu masih pekat. 





Ramai yang cakap video kat bawah ni video yang terbaik dari beliau. :D




Banyak lagi video dia yang aku tak letak kan kat blog aku nih. Well, sesak lah nanti.. :P



Pernah jugak aku terfikir nak buat video macamni juz after aku tgok video mat luthfi nih, tapi bila aku pikir balik , boleh ke aku wat video yang simple, kelakar , tapi bermesej dan memberi kesan kepada sang penonton.. Susah weyh,. Mat Luthfi je boleh buat. :D















No comments:

Post a Comment