Sunday, April 15, 2012

Air POP

Sekarang ni aku tengah gila air Spritzer POP .


Spritzer Pop ni minuman berkarbonat yang berperisa. Antara perisanya : 
  • Epal 
  • Berri
  • Lemon
  • Laici
  • Oren 

First time aku beli air Pop ni dekat kedai buku Popular kat BP Mall . Harga dia RM1.50 for 325ml. Botol dia cute je. Design dia pon menarik . Menarik perhatian aku juga.


Actually rasa dia sama je dengan air berperisa berkarbonat yang lain. Tapi air Pop ni kaler dia jernih je, macam air masak. Itu uniknya air ni. Walaupun my auntie ade cakap air jenis macamni dah pernah ada time dia kecik-kecik dulu , dan dah lama tak ade. 


Aku paling suka perisa epal. Macam makan epal je rasanya.

Aku yang punya. Aku amik gambar tadi.

Memang terbaik lah air Sprizer POP nih :D



No comments:

Post a Comment