Wednesday, October 23, 2013

nya .

okay sekarang giliran aku pulak cerita pasal kau muahaha habislah kau .

first time aku dengar cerita pasal kau was from ijan awal tahun ni . actually dia cerita kisah form 1 and 2 dia dekat aku dan aku pun cerita lah jugak . cerita yang ijan sampaikan pada aku tentang kau tak lah memberangsangkan pada zahirnya . haha . and from that moment lah aku just kenal kau , dan tidak terlintas di hati pada ketika itu se'kenal' hari ini , ceh . 

back then , and as you said lah , we know each other in a clumsy and childish circumstances which will make you laugh bila kau ingat-ingatkan . but seriously , aku macam dah lupa apa yang aku cakap , apa yang aku fikir , apa yang aku cuba sampaikan at that moment . tup tup dah kenal dah , haha . macam tak logik je kan ? don't take this to serious k , haha

then , kita jadi unofficial stranger for a few moments even though aku dah cuba nak buang gelaran tu . memasing jadi batu di tepi jalan , mengingatkan aku pada lagu batu daripada sweet charity . entah macamana kau , apatah lagi aku , selesa begini daripada dilanda kontroversi yang nonsense dan tak masuk akal . 

"apakah persahabatan berlainan jantina tidak rasional?" aku pernah baca satu artikel yang berhubung kait dengan masalah ni long time ago . dan aku boleh simpulkan , yang rata rata mereka mereka yang terlibat dengan benda ni will failed . i mean , one of them will fall to one another , which was then , will get friendzoned , sadly . 

tapi tak semestinya kita kena percaya that theory , kan ? aku pernah cuba ubah teori tu dengan someone else , tapi tak berjaya , aku tewas . now , aku cuba ubah teori ni dengan kau pulak , let's see haha . seems like aku dah menyimpang jauh dah ni , takpe aku takkan padam . baru suara hati yang original , ye tak ? haha poyo

back to the root , aku tak sangka yang aku di anggap as a friend even jasa aku tak lah sebesar dan selayak untuk digelar sebegitu rupa . apa je yang aku dah buat dengan kau , ha ? berbual pun tak bertemu , dah bertemu kita membatu . haha kan dah jadi pantun dua kerat :p

dan jika kau berharap yang aku letak kata kata harapan dekat final paragraph entry aku ni , maaf , aku tak sediakan . aku tak pandai dengan kata kata harapan ni . haha yang ni gurau k .




No comments:

Post a Comment