Saturday, August 3, 2013

Terima kasih semua .

Alhamdulillah , dengan limpah dan kurniaNya , aku berjaya mengharungi Trial PMR 2013 yang hanya berlaku seumur hidup aku . Tapi perkara yang sentiasa bermain dalam minda aku ialah peperiksaan besar sebegini tidak dianggap sebagai suatu yang 'besar' oleh pelajar even guru pengawas yang berada di dalam dewan . Dengan pengawasan yang tidak begitu teratur , kemas dan tegas , pelajar mudah mengambil kesempatan ini untuk membangkitkan dan menghidupkan satu pepatah Inggeris dalam diri masing-masing yang berbunyi " Sharing is Caring" ketika menjawab soalan :3



Alhamdulillah , aku sudah pun berpuasa selama 24 hari , dan hari raya pun dah nak dekat dah ni . Masing-masing apa lagi , tersengih gembira lah kerana cuti raya pun dah bermula . Sedih pun ada lah kan sebab Ramadhan tinggal 6 hari je . Kan ?

Alhamdulillah , pagi tadi aku dapat kad raya awal dari someone and 'kertas raya' from some'other'one too. I'm not sure to mention who are them . But nevermind . Here are some pictures of the card . And the 'paper' too .


dia punya sampul :) masa mula mula nampak dah nervous dah . haha



dalamnya ada kad raya :D "satu ingatan yang ikhlas" tuu



"Waalaikumsalam . Selamat Hari Raya :D aku dah lama maafkan kau okay . Aku pun mintak maaf jugak tau , ye lah , aku kan menyakitkan hati :p Aku puasa cukup . InsyaAllah :) Nanti aku datang je tau , tak masuk pun . haha . Salam aidilfitri :D


Aku reply kat sini je boleh kan ? haha aku takde duit lah nak beli kad raya lepas tu pos dekat kau :p Aku nak ucap terima kasih tau untuk semua ni . Aku hargai sangat . *jeles tulisan lawa*



Plus , terima kasih untuk birthday present aku haritu . I appreciate it :) eh ada nama kau lah . haha


Sekali lagi , terima kasih . Aku terharu :'D

Next , 'kertas raya' from another person. Taknak mention nama. Pandai pandai lah baca k :p



If you are reading this , aku tak kisah apa orang kata , yang penting aku hargai sangat this little thing. Terima kasih :') speechless k speechless . haha . 


Alhamdulillah , masih ada yang care pasal aku . 





p/s: For anyone yang terdetik di hati nak kirim kad or whatever , kirim lah ya . Amboi ~

No comments:

Post a Comment