Monday, February 27, 2012

Tutti Frutti .

Okayh,




Kisahnya aku haritu pergi makan Tutti Frutti Frozen Yogurt dekat Batu Pahat with my aunties. Dan itu kali kedua aku pergi. 



Trip aku yang pertama aku ke frutti ni, aku ambik perisa vanilla dan coklat. Topping biskut oreo..Test dulu lahh. First time lah katakan. Kena RM9 .

Trip yang kedua ni pulak aku ambik perisa vanilla dan kiwi. Still with Vanilla. Topping pown tetap oreo.
Taknak ambik risiko takut tak sedap. This time, RM11. Wahh, meningkat!


"You pay what you want" . Sebab Tutti Frutti ni pakai sistem timbang. "RM0.53 for 10 gram". Aku rasa harga  tu berbaloi dengan rasa dan kualiti yang diberikan. 




Sokayy lah aku makan juz RM 11 jer.. Ada aku buat pemerhatian , ade orang makan sampai RM45 lebeyh semangkuk. Wahh! 



Anyway , Tutti Frutti memang sedapp ! :D 












No comments:

Post a Comment