Monday, February 27, 2012

Le tour de Langkawi

Tepat jam 11 50 pagi tadi ketika aku tekun belajar di di dalam kelas , aku disuruh keluar sekolah oleh seorang cikgu sekolah .





Tujuannya ialah nak meramaikan lagi penduduk Parit Raja yang menyambut dan memberi semangat kepada pelumba basikal "Le Tour De Langkawi." yang melalui Jalan Batu Pahat - Ayer Hitam harini.


Actually , pelumba2 sampai kol 12:30 tghari. Menunggu je lama. Ish. Tapi takpalah , lagi best. Dapat release tension kejapp jalan2 with friends, (jalan2?). 


Serius aku cakap , budak form 1 yang ikut sekali dah macam masyarakat Jakun pulakk. Sebagai senior kepada dyorang, kesian aku tengok. Terjerit sana-sini. Crazy tol lahh. Buat malu skolah jer. Nasib aku x bawak hp, kalau tak kompem aku snap, letak kat nota kecil aku nih. Ish,





Sebelum pelumba2 tu arrive, ada kereta penaja "Le tour De Langkawi " nih sampai dulu. Diorang berhenti and ada lah bagi souvenir2 untuk orang2 yang welcoming dyorang tuh. Apa lagi, berebut2 suma tak kira tua muda. Nak je aku snap. 


Ade kawan aku yang dapat topi.,  poster , milo paket 3 in1, & macam2 lagi lah. Ade kawan aku guys sorang nih dapat Kacip Fatimah paket. Haha! Tak puas hati pulak dye,Yang dye pon sengall pergi berdiri dekat depan kereta Kacip Fatimah tu sape suroh. Untung lah dyorang., aku saja jerk taknak bersesak2 nih. Tak suka. Sesak nafas . 





satu hari yang menyeronokkan ! :D












No comments:

Post a Comment